CommunityLiveNOV-88.jpg

FOREDRAG

HVA 
Du skal forvente et foredrag som er laget til deg som kunde og som bidrar til målet med ditt arrangement. 

HVORDAN
Gjennom forberedende samtaler blir vi enige om hva dere ønsker å oppnå med samlingen og hvordan Sigurd skal bidra til dette. Sigurd ønsker og få tilsendt relevant materiale (strategi, selskapspresentasjon o.l). Han knytter dette opp mot sine eksempler og egne erfaringer. 

HVORFOR
Et foredrag som er laget for alle, treffer egentlig ingen. Det kan være inspirerende, underholdende og imponerende, uten at det gjør deg bedre. Sigurd sitt mål er nettopp dette; å gjøre dere bedre.

KULTUR & ARBEIDSGLEDE

Kultur for næringslivet, er som gud for religion. Den er med oss hele tiden, har sterk påvirkning på valgene vi gjør, hvem vi identifiserer oss med og hva vi faktisk tror er mulig. I tillegg har alle hørt om den, men ingen sett den. Du vet at når du opplever en glede av å være på jobb, så er du på rett vei. 

20 LÆRINGSPUNKTER TIL KULTUR & ARBEIDSGLEDE

Betongvegg

1

Om du vil eller ikke, så har du både kultur og verdier i ditt selskap

LEDELSE

"Når du dør, så vet du ikke selv at du er død. Det er bare vondt for andre.

Det samme gjelder for dårlige ledere."

- Sigurd Granmark

20 LÆRINGSPUNKTER TIL LEDELSE

Lys og skygge

1

Gode resultater er den tingen alle gode ledere har til felles

MOTIVASJON

Ett av de mest misforståtte begrepene i næringslivet er motivasjon. Derfor bookes ofte inspirasjonsforedrag som motivasjonsforedrag. Hva er forskjellen? Inspirasjonsforedrag er som en strikkmotor. Det er full fart i starten, men det går fort over. Fungerer perfekt når man vet at det er dette man ønsker. Av et motivasjonsforedrag skal du også forvente at deltagerne lærer hvordan de selv kan gjøre dette til noe varig.

20 LÆRINGSPUNKTER TIL MOTIVASJON

Geometriske former

1

Motivasjon er den minst viktige delen av ordet motivasjon

10 TIPS TIL HYBRIDKONTOR

10 tips er en metodikk vi kan benytte på mine foredrag og tema som oppdragsgiver ønsker. Vi opplever at flere og flere ønsker denne konkrete og praktiske tilnærmingen. Metodikken går ikke utover energien, men styrker faglig utbytte. Her viser vi hvordan foredraget «Hybridkontor» kan presenteres med 10 tips. 

Foredraget kan tilpasses til medarbeidere, ledere og en kombinasjon av begge.  

10 LÆRINGSPUNKTER TIL HYBRIDKONTOR

Geometriske former

1

SITUASJONSFORSTÅELSE. FORSTÅ DIN SITUASJON.

Situasjon er primært knyttet til selskapets ambisjon, avdelingenes posisjon og medarbeiderens situasjon